понеділок, 20 грудня 2021 р.

Модуль 10.Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме - зрозуміти, що головне завдання фасилітатора - донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотного пошуку знань. Особистісні зміни, а не статичне знання, є єдиним, що має сенс при виборі мети освіти в сучасному світі. 


   Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Щоб цього досягти потрібні зміни як у самій системі освіти, так і зміни у вчителів щодо навчального процесу. Згодна з думкою про те, що сьогодні вчителю потрібно давати роз’яснення цих питань. Щодо стратегій впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу з огляду щодо навичок XXI століття. Маю надію, що все це буде використовуватися у педагогічній діяльності вчителів.

Очікування та цілі навчання учнів за обраною темою добре визначені, у цьому модулі ми сфокусували свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Мені сподобалося те, що я зрозуміла як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів.

Із задоволенням використала метод проектів у своїй педагогічній діяльності!

1 коментар:

  1. Не забувайте, що рефлексія - це особисто ваші думки, переживання, ставлення до матеріалу, що вивчається. А тому починайте свою відповідь словами: "я хочу..", “я визначила для себе...”, "Я можу використати....." тощо.
    Враховуйте, що рефлексія повинна містити ваші роздуми стосовно навчання за конкретним модулем, а не загальні враження.
    Успіхів вам і натхнення!

    ВідповістиВидалити